Ik zal de mijne ook op het internet zwieren, maar dat zal maar voor in december zijn. Dan hebben we weer snel internet. Nog 8 (acht!!!) keer slapen :s
Oeh, zo lang nog! Maar 't is goed, je moet dan maar je linkje hier keer placeren of zo.
Idd, nog veel te lang nog :(Kben er niet over te spreken, maar kheb je dat gisteren al wel laten merken wellicht.
De volgende keer sta ik garant voor nog meer grappige foto's van Evelien.
Mijn foto's zijn ondertussen ook op het internet geraakt. Bekijken die handel zou ik zeggen!
Ik zal de mijne ook op het internet zwieren, maar dat zal maar voor in december zijn. Dan hebben we weer snel internet. Nog 8 (acht!!!) keer slapen :s
BeantwoordenVerwijderenOeh, zo lang nog! Maar 't is goed, je moet dan maar je linkje hier keer placeren of zo.
BeantwoordenVerwijderenIdd, nog veel te lang nog :(
BeantwoordenVerwijderenKben er niet over te spreken, maar kheb je dat gisteren al wel laten merken wellicht.
De volgende keer sta ik garant voor nog meer grappige foto's van Evelien.
BeantwoordenVerwijderenMijn foto's zijn ondertussen ook op het internet geraakt. Bekijken die handel zou ik zeggen!
BeantwoordenVerwijderen