Dit weekend zijn we met ons hele gezinnetje naar de Ardennen geweest. Gaan wandelen. En ook wel gaan eten eigenlijk, want in het hotelletje waar we verbleven kregen we enorm veel en vooral enorm lekker eten voorgeschoteld!
Wandelen met een volle maag? Geen probleem jong!
Vreemd genoeg ben ik nog steeds niet stijf van de wandel/klim-tochten. Alleen aan m'n armen een beetje. We hadden namelijk ook wandelstokken mee, zeer handig om jezelf omhoog een helling op te sleuren! Maar je armen worden er dus wel stijf van..
Foto's volgen. Vanzelfsprekend.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten