Deze morgen de eerste volledige drie uur les gehad.. Joy!
Het begon al goed. Iedereen stond nog wat te kletsen en onnozel te doen tot ineens: "Jongens en meisjes, willen jullie eens allemaal een naamkaartje maken?"
Het was in één keer helemaal stil. Een naamkaartje maken?! Meent die dat nu? What's next, rechtstaan en jezelf voorstellen?
En jawel hoor, ook dat hebben we mogen doen. Zonder het rechtstaan dan, maar toch. Ik voelde me ineens terug in het eerste middelbaar.
Na deze korte vernedering volgden trouwens nog 2 uur enorme saaiheid.
Ben je zeker dat je je niet van school vergist hebt? :P
BeantwoordenVerwijderenDeze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
BeantwoordenVerwijderenJe hebt toch geen opstel moeten maken over de voorbije vakantie?:)
BeantwoordenVerwijderenhahaha loser
BeantwoordenVerwijderen@ Koen: Yep, 100% zeker.
BeantwoordenVerwijderen@ cursief huigje: Dat nog net niet..
@ freddy: al wat je zegt ben je zelf :op