
Dat en de hoop eieren in onze koelkast.
Ons Odette en ons Mariëtte zijn niet meer. Ons Georgette zit al drie weken op haar nest en is zo dus de dans ontsprongen, maar ons witte en ons zwarte zijn naar de eeuwige jachtvelden vertrokken.
Waarschijnlijk met een tussenstop in een vossenhol.
Ocharme, de natuur is hard :-(
BeantwoordenVerwijderen