Het blijkt al van januari geleden te zijn dat ik nog eens een blogje pleegde en morgen zijn we alweer maart. Als ik niet snel ben is februari gepasseerd zonder één enkel schrijfsel. Dat kan ik niet laten gebeuren, mijn semi-autistisch hoofd zou helemaal tilt slaan.
Februari was een maand met upsjes en downtjes. En met veel foto's ook blijkbaar.
Er werd gebakken. Suikerbrood.


Er werd betoogd.

Het lief keek te veel p0rn0.

We kregen een pakketje uit Slovenië.

Ik maakte er een uitpakfilmpje van, maar ik was blijkbaar te curieus om de camera goed te richten..
Er werd nog eens gebakken. Ovenkoeken.


We gingen leren bier brouwen bij de Volkstuinen, maar kwamen thuis met niet veel meer dan een stuk in ons kraag.

Er werd ook gelachen. Op 't onverwacht, met dank aan KBC. Een aanrader, die Guga Baùl.

En voor de rest.. dit recept.. Géén aanrader.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten