
Omdat we intussen toch al december zijn. Omdat het 's ochtend als we toekomen nog pikdonker is en 's avond als we terug naar huis vertrekken alweer minstens even duister. Omdat we graag lichtjes zien. En eigenlijk nog het meest van al omdat het gewoon supergezellig is.
Daarom hebben wij ons mini-kerstboompje op het werk alweer opgezet.
Jingle bells ;-)
BeantwoordenVerwijderenBelletjes, die hebben we nog niet, eigenlijk. Maar altijd welkom, wel.
BeantwoordenVerwijderenHINT