Wat een stomme zin. Raast een stoomtrein voorbij? Zijn stoomtreinen niet net ongeloofijk traag?
Soms Vraag ik mij af waarom ik mij zo'n dwazigheden afvraag. Wie kan het wat schelen of stoomtreinen vlug of traag vooruit gaan.
Daarbij, wie vergelijkt zijn leven nu met een trein..
Alhoewel.
Onverwachte vertragingen. Onaangekondigde omwegen. Nooit zeker zijn of je wel raakt waar je wil raken. Regelmatig een technisch defect..
Best vergelijkbaar eigenlijk.
Published with Blogger-droid v1.7.4
Geen opmerkingen:
Een reactie posten