
Trots dat ze braaf en stil zat rond te kijken. Trots dat ze tijdens de hele mis geen momentje huilde. Trots dat ze tijdens 'het dopen' haar hoofd zo ver mogelijk achteruit strekte om een glimp op te vangen van de priester toen die het water over haar hoofdje liet lopen. Trots dat ze nu al - met een klein ruggesteuntje - zo goed als rechtop zit.
Ik ben een fiere meter. Probeer je maar eens in te denken hoe trots de mama en papa wel niet moeten zijn.

wat een super lief dotje!
BeantwoordenVerwijderenx
Wat een super schattig kleintje! :)
BeantwoordenVerwijderenEen bloem van een kind!
BeantwoordenVerwijderenDankjewel lieve mensjes. Ik ben het helemaal met jullie eens! ;-)
BeantwoordenVerwijderen