maandag, februari 28, 2011

James

Hier zie, den James. Sinds drie weken, het nieuwe huisgenootje van mijn broertje & ouders.

Hij is intussen alweer een flink stuk gegroeid, maar gezien T. weigert om me van nieuwe foto's te voorzien, krijgt u er ééntje van een drietal weken terug.

Is het geen schatje?

3 opmerkingen:

  1. Echt een schatje! Al ziet het er wel naar uit dat hij héél groot zal worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Il-la: Ja hé, ik ben ook wel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. that puppy is so cute! I love the little blotched nose and the fluffy legs.

    www.lockstockstyle.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen