Hier zie, den James. Sinds drie weken, het nieuwe huisgenootje van mijn broertje & ouders.
Hij is intussen alweer een flink stuk gegroeid, maar gezien T. weigert om me van nieuwe foto's te voorzien, krijgt u er ééntje van een drietal weken terug.
Is het geen schatje?

Echt een schatje! Al ziet het er wel naar uit dat hij héél groot zal worden :-)
BeantwoordenVerwijderen@Il-la: Ja hé, ik ben ook wel benieuwd.
BeantwoordenVerwijderenthat puppy is so cute! I love the little blotched nose and the fluffy legs.
BeantwoordenVerwijderenwww.lockstockstyle.com
x