Het nieuws kwam als een donderslag bij heldere hemel en sloeg in als een bom. Er werd over gehuild en geroepen, gescholden en getroost. Er volgden enkele slapeloze nachten en een oneindig voortduren geklaag en gezaag (van mijn kant) , maar uiteindelijk werd nieuwe moed gevonden (Jeroen).
Onze bouwvergunning werd geweigerd.
Dat werd ons telefonisch meegedeeld op 4 januari. Eerstdaags zouden we daar de schriftelijke bevestiging van krijgen. Intussen zijn we een tweetal weken verder en hebben we nog steeds niets ontvangen.
Zouden ze van gedacht zijn veranderd? Ik hoop het alvast wel. Feit is, zolang we geen officiële weigering hebben, kunnen we ook geen bezwaar indienen. Drie en een halve maand wordt zo al snel vier maanden vertraging. Of wie weet hoeveel nog meer.
Hopelijk zijn ze tijdens de nieuwjaarsreceptie van gedachten veranderd.
BeantwoordenVerwijderenNooit opgeven! Uiteindelijk zal jullie project slagen en de overwinning zal heel zoet smaken!!
BeantwoordenVerwijderenKus Bartel