Wow, ge nen gelukkige verjaardag in't Duits, ik ben onder den indruk
Iemand is hier duidelijk de finesses van de Duitschen Taal aan het bestuderen ...
Iemand heeft uiteindelijk nog 11/20 gehaald voor Duits en is daar vreed content mee. Yuy!
Wow, ge nen gelukkige verjaardag in't Duits, ik ben onder den indruk
BeantwoordenVerwijderenIemand is hier duidelijk de finesses van de Duitschen Taal aan het bestuderen ...
BeantwoordenVerwijderenIemand heeft uiteindelijk nog 11/20 gehaald voor Duits en is daar vreed content mee. Yuy!
BeantwoordenVerwijderen