zondag, november 06, 2005

Ready to go

Voila si,
het welverdiende weekje herfstvakantie is weer voorbijgevlogen.. Morgen moet ik weer om 8u30 paraat staan. *zucht* Het belooft alweer een drukke week te worden. Te beginnen met Duits morgen: een presentatie geven over de architectuur in Keulen.. hoera.. NOT
Wanneer begint de kerstvakantie ook al weer?
Oh ja, vrijdag is er ook al een dagje rust. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten