Gisteren met Tine naar de Gentste feesten geweest. Naar de Studio Brussel openluchtfuif. Allé, kweet eigenlijk nie goe oedat et noemt, ma twas e fuif, van Studio Brussel, in openlucht...
Dikke fun trouwens.
Heb vannamiddag e nieuwe gsm gekocht. ook dikke fun! :-D Er zit een camera op en ik kan filmkes maken en fotootjes trekken en geluidjes opnemen. En ook wel telefoneren en sms'en en mms'en. . Whoehoe feest!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten