maandag, juni 20, 2005

Mams en paps naar Tenerife


Mama en papa zijn goed en wel (maar vooral heel erg bruin) terug van tenerife. :-) Hier een fotootje van mama op een terrasje.. Van papa zijn er geen foto's (om de simpele reden dat hij alle foto's getrokken heeft en nee, NIET omdat hij niet mee was) Posted by Hello

Geen opmerkingen:

Een reactie posten