vrijdag, mei 13, 2005

Vrijdag de dertiende

.. en morgen zaterdag de veertiende.. tjah, zo gaat dat nu eenmaal é.

Gisteren de laatste lesjes van het academiejaar achter de rug, en vandaag begint de blok. Wat gaan we nu dus doen? Inderdaad: blokken!

PS:ga de foto's van de communie van Tom er terug van halen. De meeste toch, dan werkt da spel ier weer een beetje rapper..

1 opmerking:

  1. OK 'k heb de foto's opgeslagen. Nog bedankt ook voor de CD. Tot de volgende feest.
    groetjes t. Sabien en n. Marc

    BeantwoordenVerwijderen