donderdag, april 21, 2005

Zon!

Eindelijk zon! De zomer komt er aan! Het was al van Salamanca geleden dat ik nog een sprietje zon had gezien! Nu ga ik pas goed genezen si! Papa en ik hebben ons al een beetje geamuseerd met foto's trekken...


onze tuin! Posted by Hello

Geen opmerkingen:

Een reactie posten